امروز: پنجشنبه 30 شهريور 1396 / Thursday 21 Sep 2017
    آگهی استخدام
    طراحی سایت خبری
    برازجان نیوز
    کارت شارژ
تاريخ انتشار: 14 خرداد 1392 - 11:59

برازجان نیوز: حسن روحانی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جریان سفر به اهواز در جمع مردم به ایراد سخنرانی پرداخت.


عکس دختر اهوازی های طرفدار روحانی

عکس دختر اهوازی های طرفدار روحانی

عکس دختر اهوازی های طرفدار روحانی

عکس دختر اهوازی های طرفدار روحانی

عکس دختر اهوازی های طرفدار روحانی

عکس دختر اهوازی های طرفدار روحانی


کانال تلگرام برازجان نیوز


نظرات کاربران
1392/03/14 - 23:20
4
5
سلام منم از شیراز طرفدار اقای روحانی هستم با همراه مادرم از پرستارای عزیز مبخواهم که طرفداری کنن
1392/03/14 - 23:22
4
4
اقای روحانی ایران را اباد کن
1392/03/15 - 02:06
3
4
مثبت
1392/03/15 - 15:18
8
4
ماشالله عجب طرفدارانی ....... مشکل اینجاست ایران کشوری اسلامی و شیعه هست با اعتقادات خودش ... گفتم هست یا نیست.......... خوب اگه قرار بی حجابی بشه یه الگو دیگه کشور اسلامی نیستتتتتتتتتتت. گفتم هست یا نیست.... من موندم چرا هر چی طرفدار دور ور بعضی از نامزدهاست اولین کارشون بی حجابی است...خوب من اون خیلی ها و دیگران بی حجابی رو نمیخوان .........
1392/03/16 - 15:35
4
7
من از دانشجویان دانشگاه جندی شاپور اهواز و طرفدارای سرسخت دکتر روحانی هستم چون حامی ایشون سید محمد خاتمی و آقای رفسنجانی است انشالله که ببره
1392/03/17 - 01:12
3
4
سلام بر شما
نظرات دکتر روحانی را در مورد اقتصاد و فرهنگ کاملا قبول دارم

تا الان که من این کامنت را ارسال می کنم اطلاع دارم که بیشترین آرا برای دکتر روحانی هستش

به امید پیروزی ایشان

یا حق
1392/03/17 - 18:34
3
4
ایکاش آقای عارف به نفع آقای روحانی کنار بکشه و انشاءالله یکضرب دوره اول رئیس جمهور بشه و مملکت و این ملت مظلوم رو نجات بده
1392/03/18 - 10:02
2
3
سلام
دکتر روحانی شاید رای بیاره
اما بعید میدونم بزارن
امیدوارم رای مردمو دست نزنن
1392/03/19 - 14:26
3
4
من هم یک زن خانه دار هستم واز طرفداران آقای روحانی هستم چون آقای هاشمی وآقای خاتمی راقبول دارن وبرنامه هایش افراط وتفریطی نیست در 88 طرفدار موسوی بودم درضمن تحصیل کرده بیکار خانه دار
1392/03/19 - 22:08
7
3
چرا همشون بد حجابن مگه اقای روحانی لباس اسلام بر تن نداره پس کو اسلام؟
1392/03/20 - 21:44
1
3
فراموش نکنید در راهپیماییهای 22 بهمن و غیره بسیاری از این خانمها رو صدا و سیما نشون میده. اونجاها که مسئله اصلی اعلام حمایت از نظامه! لطفا قیامت رو فراموش نکنید چون اونجا مو رو از ماست می کشن بیرون و با کسی هم تعارف ندارن. امید که یک انسان صالح و کاردان در راس این قوه قرار بگیره.
1392/03/21 - 00:03
3
1
آقای روحانی با اسلام مشکل داره
1392/03/21 - 00:30
1
3
آیا سایر جریاناتی که در صورت لزوم تصویر خانمهای بدحجاب رو نشون میدن برای اینکه بگن مردم از هر طیفی با انقلاب و نظامند با اسلام مشکل ندارند؟ تهمت ناروا گناه کبیره است!
1392/03/21 - 11:40
6
1
فقط و فقط جلیلی
1392/03/21 - 14:47
1
4
خیلی ارادت داریم خدمت شما اقای روحانی نازم به نازه کسی که به نازش ننازد
1392/03/21 - 16:33
1
4
چرا برخی از افراد جامعه نظرشون اینه که فقط چادری ها انسانن؟ بقیه مشکل دارن و اهل جهنم؟
اگه من بدونم این جور آدمهای خود پسند که فقط خودشون رو آدم می دونن میرن بهشت . من با کمال میل جهنم رو انتخاب میکنم. بهشت رفتن زوری نیست. من جهنم رو با جان و دل عاری از شماها رو دوس دارم.
1392/03/21 - 20:24
1
3
من هم با نظر این خانم محترم موافقم. متاسفانه بسیاری براحتی و از روی برخی ظواهر تصمیم میگیرند چه کسی انسان است و حق دارد. وقتی اخلاق و ارزشهای انسانی و وجدان پاک صحنه جامعه رو ترک کنه نتیجه همین خواهد شد!
1392/03/22 - 05:26
3
2
من خودم طرفدار اصلاحطلبانم ولی به مردم عزیز میگویم گول این مرد شعار باز رو نخورید(روحانی).به رای خود اهمیت دهید بهترین رو انتخاب کنید .
1392/03/22 - 09:40
1
3
واقعآ متاسفم.همش حاشیه حاشیه حاشیه .این که کی با چه ریختی یا لباسی طرفدار چه کسی باشه مهم نیست.مهم اندیشه و تفکر آدم هاست.پوشش یک مسئله کاملآ خصوصی است.مگه ما الان بی حجاب یا محجبه نداریم.تو همه دولتها همه تیپ آدم هست.هیچ کس هم نمیتونه اینو اجبار کنه به کسی.
1392/03/22 - 10:11
1
5
بی حجابی از داغ کردن مهر و روی پیشانی گذاشتن بدتر نیست .خدا به داد دولتی برسه که با تظاهر و قرآن بر سر نیزه کردن پیش بره. پیروز باد مردان اصلاح طلب!
1392/03/23 - 00:28
1
3
یعنی می خواهید بگید آقای قالیباف از این طرفداران اصلا ندارند؟ به قول حسین آقا تو راهپیمایی 22بهمن که همین ها را با افتخار طرفدار نظام نشون میدین. یادتون باشه که اسلام فقط به حجاب نیست. تازه فکر نمی کنم آقای روحانی خودشون خواسته باشند که طرفدارا شون خشک مقدس یا اصلا بی حجاب باشند.
1392/03/23 - 17:56
1
3
به نظر من خيلي ابتدايي فكر ميكنيد مگه حجاب نداشته باشه چه عيبي داره حجاب داشتن و حجاب نداشتن هر كسي به خودش ربط داره اعمال خودشه به من شما چه ربطي داره به اقا حسين واقا علي واقايي كه اسمش نوشته ب بگو كه شما حرف اسلام وقيامت واعمال ميزنيد همين پيام هاي خودتون روچك كنيد ببينيد توهين نيست(درودبر روحاني)
1392/03/24 - 17:04
0
4
چند عکس از یک نفر؟ این عکاستون از این دختره خوشش اومده ها
1392/03/24 - 18:49
4
1
اگه همیناطرفدارروحانی باشن واگرنه بابا مگه ادم قهدکه به یه ضدانقلابی شیطان پرست رای داد زیراکلید به معنی شیطان پرستی.
1392/03/25 - 04:54
0
1
واقعاخجالت آوره که درموردکسی که نمیشناسیداینطورقضاوت میکنید,این خانم شاگرداول دانشگاه,مومن ومعتقدبه اسلام ونمازوزکات وانفاق وصدقه ست,ازخدابترسید,بخداگناه داره,چراانقدراحت درمورددیگران قضاوت میکنی درحالیکه ازاون دنیای خودت خبرنداری؟درضمن محض اطلاع این خانم,ازطرفدارای سرسخت,روحانی,رضایی,وولایتیه,ومخصوصا فداییه رهبرعزیز,اوکی؟
1392/03/25 - 06:25
2
2
چه دلایل متقنی بعضیا دارن:
چون هاشمی حامی روحانی است!
چون خاتمی حامی روحانی است!
چون . . .
اینا که نشد دلیل عزیزم، همیشه این طوری استدلال می کنی؟!
1392/03/26 - 10:52
1
2
بدترین ادما نزد خدا بهترینن...من خودم طرفدار محمدباقر بودم...ولی الان حسن اقا رای اورده به طرفداراشون تبریک میگم..امیدوارم دولت پرباری باشه...
1392/03/26 - 15:36
1
1
نمیدونم ما مردم ایران تا کی می خوایم اصل رو رها کنیم و فقط بچسبیم به فرعیات و مسائل مهم رو با جزئیات زیر سوال ببریم.برای بعضی از دوستان واقعا متاسفم که توجهشون فقط به اینه که کی زلفش بیرونه یا آرایشش کمه یا زیاده،چرا بجای دیدن خواسته ی اصلی شرکت کنندگان که همون اصلاح فضای سیاسی و اقتصادی کشوره ،با این جزئی نگری باعث دور شدن دخترهای جامعمون از فضاهای اینچنینی میشیم،ای کاش در کنار درک سیاسی کمی هم شعور فرهنگیمون رو تقویت کنیم،من به نوبه خودم به همه دختر،پسرهای هموطنم که در انتخابات شرکت کردن درود میفرستم و تبریک و درود ویژه ای هم به حامیان آقای روحانی در اهواز دارم.
1392/03/28 - 13:38
1
1
اله جمیل ویحب الجمال!!!
1392/03/29 - 20:45
2
2
خدا خیر بده روحانی رو
بهش بگین بیاد یه تکونی بده.............
مردیم از بس ن..............................................
1392/04/02 - 09:19
3
3
ما را بفریبید ما قبل از اینها هم فریب رنگ و لعاب خاتمی را خورده ایم ما فساد هاشمی را دیدیم فساد دولت اصلاحات را دیدیم و بازهم فریبمان دهید ما همیشه فریب می خوریم
ما مردمی ساده لوح هستیم و برای چند روز خوشی در خیابان وطنمان را می فروشیم
1392/04/02 - 18:15
3
2
برو بابا
1392/04/17 - 11:05
0
2
بسیاری از نظر دهندگان ۸ سال پیش یا ۱۲ سال پیش یا ۱۶ سال پیش سنی نداشتند یا شمع سیاسی نداشتند و از اوضاع کشور بی اطلاع بودتد حتی خیلی ها جناح های سیاسی و حتی سران و حاشیه سازان انه را نمی شناختند و هنوز هم در فقر سیاسی به سر می برند و الان هم احساسی برخورد می کنند نباید خدمات دولت سخت کوش آقای احمدی نژاد در کل کشور بخصوص مناطق محروم را نباید زیر سوال برد این عین کوته فکری است و اما مسئله دوم همین جوانان کم سن و سال خواهان آزادی هستند در لباس دین باید در مقابل بد حجابی موضع صریحی داشت و به بهانه آزادی نمی توان روی دستور شرع پا گذاشت شرع حدود آزادی را تعیین کرده خواهر و برادر عزیز…
1392/05/01 - 09:07
3
2
همش فقط گیردادید به بی حجابی برین علت پیداکنید خیلی از این بی حجاب ها دخترند اگروضعیت اشتغال خوب بشه ازدواج در جامعه زیاد میشه بی حجابی هم ریشه کن میشه
1392/05/07 - 00:55
2
1
اینم یک نوع ارادت
1392/10/17 - 00:17
1
5
باسلام. من خودم اهوازی هستم. اگه دقت کنید تو این تصاویر عکس یه نفر با ژست های متفاوت تکرار شده. این یعنی صحنه سازی. انقدر زود به مردم خودتون شک نکنید. من مردم شهرمو خوب می شناسم.
1393/01/15 - 08:08
4
3
چقد سایتتون چرته و بدرد نخور

فقط دنبال حاشیه ها
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

عکس های گوناگون

تازه ترین اخبار

پربیننده های امروز