امروز: پنجشنبه 02 آذر 1396 / Thursday 23 Nov 2017
    آگهی استخدام
    طراحی سایت خبری
    برازجان نیوز
    کارت شارژ
تاريخ انتشار: 26 خرداد 1392 - 23:33

به گزارش « برازجان نیوز » در پایان شمارش آراء یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی با کسب 18میلیون 613 هزار 329 رأی اکثریت مطلق آرا را کسب و رئیس‌جمهور شد.

 

جشن و شادمانی در کوهدشت

جشن و شادمانی در کرمان
جشن و شادمانی در تبریز

جشن و شادمانی در مشهد

جشن وشادمانی در قزوین

جشن وشادمانی در بندرعباس

جشن و شادمانی در گرگان

 


کانال تلگرام برازجان نیوز

مرتبط:
» عکس: شنای زنان در سواحل غزه [بيش از 6 سال قبل]

نظرات کاربران
1392/03/27 - 21:36
5
3
ياحجه بن الحسن كليد رو بگير از حسن
1392/03/29 - 19:22
2
5
این نکته رو دقت کن که آقای روحانی با شخصیت کم نظیر خود توانسته همه اقشار مردم را باهم متحد و همدل کند . آفرین به این مرد قابل تحسین
1392/03/29 - 23:44
2
3
زهرا خانم، اگر عضوی از پیکر این اجتماع هستی همراه با ملت ایران شاد زی و بوتیمار مباش!
که کلید حالا حالا دست حسنه و مولای ما نیز مثل رهبری پشت و پناه حسنه.
1392/03/30 - 16:36
2
4
من به روحانی رای ندادم ولی هر چی بوده گذشت و الان با رای مردم ایشون رئیس جمهور هستن وباید یه رای مردم احترام گذاشت حالا دیگه باید یکصدا بشیم برای آبادانی کشورمون.به آقای روحانی هم تبریک میگم
1392/03/31 - 13:43
2
1
واقعا" انسان با دیدن این همه شور و هیجان به یاد جشن پیروزی انقلاب میافتد ! گویی ملت بوی امام را از سخنان دکتر روحانی استشمام کردند ! صد البته جشن شکست افراطی گری برای هر انسانی در هر گوشه ای و با هر دین و آیینی ارزشمند است چه رسد به ایرانیان که مسلمانند و دینشان با افراط هیچ سنخیتی ندارد . / آیت ا... هاشمی زنده است تا انقلاب زتنده است /
1392/04/05 - 10:50
3
2
اقای روحانی کاری کنید ک دیگه ازادی تو ایران فقط نام ی میدون نباشهوازطرف همه جووونا
1392/04/05 - 19:29
3
3
هیچ خبری نیست چند ماه دیگه می فهمید که اصلا خبری نیست ، حالا یک شب هم توی خودتون باشید و چند ماه توی توهم - اجناس و بقیه چیزا که ارزان نمیشود مسکن که سر جاش مونده
1392/04/05 - 20:56
3
0
من نمیدونم این چه آزادی که شما ازش حرف می زنید. تو ایران آزادی هست اما فکر کنم اونی که شما می گید آزادی نیست ناامنیه.
1392/04/10 - 10:11
0
1
عجيب در تبليغات قبل انتخابات براي حضور در انتخابات همين طيف در تلوزيون مردم شريف بودند و با آنها مصاحبه مي شد و از آنها نظر مي خواستند حالا بعد انتخابات اينها چه بد شدن . فريب تا به كي!!؟
1392/04/13 - 19:27
1
1
عالیه .
1392/04/17 - 11:12
0
1
بسیاری از نظر دهندگان ۸ سال پیش یا ۱۲ سال پیش یا ۱۶ سال پیش سنی نداشتند یا شمع سیاسی نداشتند و از اوضاع کشور بی اطلاع بودتد حتی خیلی ها جناح های سیاسی و حتی سران و حاشیه سازان انه را نمی شناختند و هنوز هم در فقر سیاسی به سر می برند و الان هم احساسی برخورد می کنند ن همین جوانان کم سن و سال خواهان آزادی هستند در لباس دین باید در مقابل بد حجابی موضع صریحی داشت و به بهانه آزادی نمی توان روی دستور شرع پا گذاشت شرع حدود آزادی را تعیین کرده خواهر و برادر عزیز…
1392/05/15 - 13:33
1
0
این دنیا ازاد ی.....اون دنیا بدبختی
1392/06/08 - 13:20
1
1
امیدوارم اوضاع مملکت درست بشه من شده جونما میدم برا ایران نه با این گرانی
1392/06/25 - 12:29
1
0
سلام.راست میگه دیگه اخه این چه جور ازادی هست که نمیشه ازادانه و بدون حجاب و روسری و شلوار تو خیابون ها رفت این کجاش ازادی هست که خواسته نیم بیشتر ایرانیانیان 70میلیون نفر برابرده نمیشه . روحانی خواهش میکنم نسبت به دخترا و جوونا بیشتر ازاین ها عمل کنید فقط ازادی .
1392/08/19 - 11:29
0
2
چو ایران نباشد تن من مباد
ندانی که ایران نشست منست
جهان سر به سر زیر دست ِ منست
هنر نزد ایرانیان است و بـــس
ندادند شـیر ژیان را بکــس
همه یکدلانند یـزدان شناس
بـه نیکـی ندارنـد از بـد هـراس
دریغ است ایـران که ویـران شــود
کنام پلنگان و شیران شــود
چـو ایـران نباشد تن من مـبـاد
در این بوم و بر زنده یک تن مباد .... هر اتفاقی می افته فقط امیدوارم ایران سر افراز باشه
1392/12/09 - 10:57
0
4
آزادی یعنی امینیت که در کشور ما حاکم شده آزادی برداشتن حجاب نیست آزادی را بد ترجمه کردید آزادی یعنی نگه داشتن حیا وعفت وپاکی دختر.
دختر این نیست که ارزان فروشی کند خودش را دختر خیلی باید از حالات یک پسر جدا باشد خدا دختر رو طوری آفریده که اگر حیای دختر کنار برود دیگر جامعه ایی آرام نخواهیم داشت چون نگاه یک پسر به آن دختر ونگاه مردان به آن دختر باعث آلودگی می شود یک خورده اطلاعات خود رو در این زمینه بالا ببرید ونگاه پسر رو به یه دختر وبلعکس رو مقایسه کنید مطمئنن نظرتون راجع به آزادی عوض میشه
1393/01/27 - 00:40
3
1
این ازادی که شما میگید نهایت بدبختی وشروع مصیبتاستاین ازادی نیست بی بندو باریه
1394/02/27 - 18:29
0
3
درود براقای روحانی وطرفدارانش امید وارم تمام طرفداران روحانی سرزنده وشادو همیشششششه موفقو
پیروز باشن (روحانی دوست داریم)
1394/11/07 - 14:05
0
2
من عاشق روحانی هستم چون به درد مردم گوش می کنند
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

عکس های گوناگون

تازه ترین اخبار

پربیننده های امروز