امروز: پنجشنبه 08 مرداد 1394 / Thursday 30 Jul 2015
    آگهی استخدام
    طراحی سایت خبری
    برازجان نیوز
    کارت شارژ
    مهر اس ام اس
تاريخ انتشار: 24 تير 1392 - 10:58

برازجان نیوز: به گزارش آینده، این سایت درباره همسر روحانی نوشته: صاحبه عربی، همسر حسن روحانی، رئیس جمهور منتخب ایران، به گفته مادر آقای روحانی، دختر خاله آقای روحانی است و در سن 14 سالگی به عقد وی درآمده است. در این عکس در کنار فاطمه هاشمی دیده می شود.


عکس همسر حسن روحانی

مرتبط:
» عکس: شنای زنان در سواحل غزه [بيش از 4 سال قبل]
» تصاویر: خودروی فائزه هاشمی [بيش از 2 سال قبل]
» سید حسن خمینی و همسر خاتمی [بيش از 3 سال قبل]

نظرات کاربران
1392/05/05 - 19:12
0
0
اقای روحانی به دادما برس جنس 60 هزار تومانی شده 120 هزار تومان مثال=مداد رنگی یک قراس
1393/01/19 - 18:50
0
0
اقای رییس جمهور یکی از طرف دارتان هستم بازنشسته اموزش وپرورش هستم با سی سال خدمت در مقطع ابتدایی با تعرفه هایی که هرسال تعلق میگیرد تازه 920000است چرا برای ما بازنشتگان مزایایی تعلق نمیگیرد نه حقوق مکفی نه بیمه های درست باید 70 در صد بیمه را خودمان پرداخت کنیم فرزندان بیکار داریم که باید ساپورت کنیم عروس داماد نوه داریم ولی حقوق اندک لطف کنید به ما بازنشتگان توجهی بکنید اخه اکثر فرهنگیان زن وهمسرانشان فرهنگی هستند
ک
1393/01/30 - 23:23
0
0
آقای روحانی رئیس جمهور محترم ودولت تدبیر وامید ، لطفاً فرزندان ما فرهنگی ها را نیزدر استخدامها در اولویت قرار بدهید ، آیا برای فرزندان ما همیشه( جیب خالیها) وهمیشه شرمنده از خانواده خودش گویا زندگی وازدواج وشغل مسکن لازم هست یا نیست ؟!!!!!! به خاطر خدا با تدبیر وامید آینده ی فرزندان مارا دریاب وامید رادرآنان زنده کن
1393/01/30 - 23:47
0
0
سلام بر رئیس جمهور محبوب ملت شریف ایران اسلامی ، این بنده همیشه بی پول و همیشه شرمنده از خانواده اما بردبار ،نزدیک سی سال است عاشقانه درخدمت فرزندان این مرزوبوم بوده و هستم ،بخدا سوگندمی خورم که 30دقیقه درطول خدمتم تاخیر نکردم ،. اما این نامه را درحالی با چشمان اشک آلود وگریان می نویسم که تنها آرزویم استخدام ، ازدواج ، وداشتن مسکن برای فرزندم هستم که اگر بمیرم راحت بمیرم . امید است دولت تدبیر وامید، امید زندگی را دردل فرزندان مانیز زنده کند .
1393/01/31 - 00:13
0
0
سلام بررئیس جمهور محبوب ومردمی ایران اسلامی ، آیا تا بحال گرسنه خوابیده ای ، آیا تابحال یک تخم مرغ برای فرزندانت خریده ای ، وخودت گرسنه به محل کارت رفته ای ، آیا تا بحال بخاطر بی پولی از ادامه تحصیل انصراف داده ای ، اما من ((معّلم )) با دریای از مشکلات، عاشقانه وخالصانه وبا شرافت وصداقت وبا ایمان به خداوند یکتا واعتقادبه ائمه ی معصومین ورهبرم ومکتب حسینیم وامید به فردای فرزندانم ووطنم همه این سختیها را تحمل نموده وفرزندان تحصیل کرده ومومن وبا ایمان وسالم به جامعه تحویل دادم .لطفا باتدبیر وامید نگذار دیو وغول بیکاری آنهارا از بین ببرد آنهارادریاب ,با استخدام آنهارا سالم نگهش دار
1393/02/03 - 10:32
0
0
واقعا که دست اقایان درد نکند با این اضافه کردن حقوق. وقتی قراره یک ماه کامل دوباره برگردد به جیب دولت به عنوان معوقه ماه اول چرا میگویند 20درصد حقوق اضافه میشود از اول بگویند 15درصد .جالبه که شنیدیم که فقط برای فرهنگیان این طور بوده .اینکلاه گذاشتن سر کارمندان است.
1393/02/17 - 18:35
0
0
سلام بر دکتر روحانی من پسر 15ساله هستم دکتر روحانی همه دوست های من لب تاب دارند منهم دوست دارم لب تاب داشته باشم ولیبودجه ما نمیرسد تور خدا کمکی بکنید نه گذارید دلم بشکند تور خدا کمک بکنید
1394/02/03 - 09:30
0
0
اقای روحانی تو را خ
1394/03/09 - 18:34
0
0
اقای رو حانی این طور که داریم پیش میرم باید تا ماه دیگه هم دیگه رو از گرسنه گی بخوریم پس تو چی کاره ای تو ملکت من یک بسیجی فعالم دیگه روم نمیشه که حتی از خونه برم بیرم چون همه بهم می گند همین شما بسجی ها به حسن کیلید ساز راء ی داید حلا داره ملکت رو به روزه سیاه می نشونه...
1394/03/11 - 17:21
0
1
طور جونت رایا نه رادوبرابر کن
1394/03/11 - 23:53
0
0
امیدوارم خون تمام شهدا و ناله بی صدای تمام مادران و پدرانی که به خاطر اوضاع اقتصا دی که تو با عثش بودی شرمنده خانوادشون شدن و دق کردن چشمانت را بگیرد و به چنان عذابی دچار شوی که باعث عبرت انان که فقط نان انقلاب را میخورند و مثل تو فقط سخنوری می کنند بشوی . من به عنوان یک زن ایرانی که دوران انقلاب و جنگ را با تمام وجودم حس کردم هرگز ازت نمیگذرم به خاطر تمام افتخارات کشورم که دو دستی به دشمن بخشیدی . هر وقت تو را میبینم یاد اخوندهای درباری مجیز گوی شاهان می افتم که به هر صورت به فکر پر کردن کیسشون بودن . هر چند بعید میدونم پیامم را ببینی یا بت بگن اما حرفم را زده ام .
1394/03/12 - 00:02
0
0
اقای سر دبیر دیدی تو هم مرد نبودی!!
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

عکس های گوناگون

تازه ترین اخبار

پربیننده های امروز