امروز: چهارشنبه 31 مرداد 1397 / Wednesday 22 Aug 2018
    آگهی استخدام
    طراحی سایت خبری
    برازجان نیوز
    کارت شارژ
تاريخ انتشار: 23 بهمن 1392 - 10:48

رئيس‌جمهور بايد پاسخ دهد مشاوري كه هنوز پروتکل‌هاي ابتدايي دستگاه ديپلماسي جمهوري اسلامي ايران را در پوشش اسلامي - ايراني را رعايت نمي‌كند، چگونه مي‌تواند حافظ منافع مردم ايران باشد؟

 


برازجان نیوز: چندي پيش چهل و چهارمين اجلاس اقتصادي داووس در كشور سوئيس برگزار شد و رئيس جمهور به همراه هيئت همراه و براي استفاده از فرصت‌هاي بوجود آمده در عرصه بين المللي، در اين اجلاس شركت كردند.

اما آنچه بيش از همه و در فضاي ايستادگي ملت ايران مقابل زياده‌خواهي‌هاي غرب و نظام استكبار سبب حيرت مي‌شود، پوشش ظاهري مشاور امور بين‌الملل رئيس جمهور در اجلاس داووس است.

"محمود سريع‌القلم" كه بر اساس شنيده‌ها سه روز پیش از شروع اجلاس داووس، به سوییس سفر کرده بود، با پوششي غربي در اين اجلاس شركت كرده است كه تأمل برانگيز است.



حال بايد از آقاي روحاني پرسيد كه چگونه از مشورت‌هاي چنين مشاوري، استقلال ملي، عزت ملي و روح ايراني - اسلامي قابل استخراج است؟


آقاي روحاني بايد پاسخ دهد مشاوري كه هنوز پروتکل‌هاي ابتدايي دستگاه ديپلماسي جمهوري اسلامي ايران را در پوشش اسلامي - ايراني را رعايت نمي‌كند، چگونه مي‌تواند حافظ منافع مردم ايران باشد؟

آيا قرارگرفتن چنين اشخاصي با طرز تفكر غربي، به نفع رئيس‌جمهور و مردم ايران است يا در كوتاه و بلندمدت به ضرر حسن روحاني و منافع ملي تمام خواهد شد؟



منتظر جواب قانع‌كننده مسؤولان دولتي به دليل اين بي‌احترامي و نقض قوانين جمهوري اسلامي ايران و پروتکل‌هاي رسمي کشور هستیم.


مشرق


کانال تلگرام برازجان نیوز

مرتبط:
» عکس/ سید محمد خاتمی و مادرش [بيش از 6 سال قبل]

نظرات کاربران
1392/11/25 - 00:15
0
0
تا کورشود هرآن کس که نتوان دید
1392/11/27 - 22:22
0
0
متاسفيم...
1392/11/28 - 17:48
0
0
ایول مشاور روحانی کراواتی
1392/11/29 - 12:32
0
0
بريد بميريد رعيتان دو عالم بد بختا اينقد به پاي آمريكا افتادين نزديك جان كري بازير شلواري بياد استقبال رعيت ظريف
1392/11/29 - 14:30
0
0
واقعاً متأسفم براي كساني كه اين ذهنيت غيرمنطقي رو در خصوص كراوات دارند..... واقعاً كسي كه كراوات زد غربزده شده؟! آيا پوشش كت و شلوار يك پوشش غربي نيست؟! آخه اين چه حساسيتيه بيجايي ست كه در مورد كراوات دارين تو جامعه ايجاد ميكنين؟!
1392/11/30 - 17:27
0
0
در هنگامی که حکومت کلیسا سرنگون شد مردم متدین و مذهبی مسیحی برای اینکه بتوانند مسیح را همیشه در یاد داشته باشند دست به یک ابتکار جالبی زدند و آنهم یک تکیه پارچه قرمز رنگ بود که به دور گردن خود بستن به صورتی که شباهت زیادی به صلیب داشته باشد برای این منظور که قبل از دیدن دوستان خود به یاد مسیح بی افتند و بعدها امریکایی ها که متدین تر بودند تغییراتی در شکل آن دادند.
با این حساب برخی علما به علت این که حکم صریح قران است که خود را به شکل نصرانیان و یهودیان ظاهر نسازید کراوات را حرام دانستند و بعضی دیگر به خاطر احترام گذاشتن به فرهنگ مسیحیان که در جشنها و مراسمهای عروسی خود از این پاپیون استفاده میکنن نه از نماد زجر مسیح مسلمین هم از این وسیله در جشنهای خود استفاده نکنن حرام یا مکروه دانستن و در ایام دیگر چون دیگر این وسیله رسما عمومییت پیدا کرده استفاده نکردنش بهتر است
1392/12/02 - 22:18
0
0
کراوات مال ایرانی ها بوده اگه نمیدونین بدونین
1392/12/04 - 23:21
0
0
واقعان بعضی افراطی ها خیلی نادانند لباس پوشیدن نشانه شخصیت ادم است تو قرآن اومده کروات زدن یا آراسته لباس پوشیدن حرامه...! باید تاسف خورد از وجود این افراد و افکارشون .
1392/12/05 - 20:18
0
0
کروات زدن از نشانه های غربگرایی است واقعا باید از این دولت به خدا پناه برد خدا اخر و عاقبت این مردم را بخیر کند
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

عکس های گوناگون

تازه ترین اخبار

پربیننده های امروز